Ingyenes kiszállítás 20 000 Ft vásárlás fölött!  60 nap cseregarancia!
+3630 525 6711
Virivee Map

A Virivee vásárlók főbb típusai

A színátmenetes harisnyák már az egész világot bejárták, Oroszországtól az USA-ig, Svédországtól Ausztráliáig mindenhova szállítunk! Már 38 országból rendeltek Virivee harisnyát – és a vásárlók között sok érdekes történet rejlik… 🙂

  1. A sztereotípiák

    Nagyon sok vásárlóval e-maileztünk már, sok harisnyát szállítottunk ki, így most már tapasztalataink is alátámasztják: bizonyos sztereotípiák igazak. Japánból például főleg S méretű, míg az Egyesült Államokból inkább L-es harisnyákat rendelnek. A németek a sötét, diszkrét színeket, az ausztrálok pedig az élénk, figyelemfelkeltő harisnyákat választják…

  2. A rajongók

    Virivee harisnyát vásárolni olyan, mint tetoválást készíttetni: először csak egyet, aztán még egyet, aztán mire észbe kap az ember, már egész kollekciója van.
    Rengeteg visszatérő vevőm van, akiket két fő csoportra tudok osztani: akik az első rendelés után egy évvel veszik a következő harisnyát (amikor már elmúlt az újdonság varázsa), és akik az első színátmenetes harisnya kibontásakor már repülnek is rá a webshopra, hogy újabb Virivee darabokra tegyenek szert.
    Nadja például egy svéd hölgy, aki a közelmúltban rendelt először a webshopból – egyetlen harisnyát. Ahogy megkapta, azonnal lecsapott még kettőre. Ahogy a második csomag is megérkezett, rögtön rendelt még két darabot. És igen; mindet magának. Azt hiszem, róla elmondhatjuk: az átmenetes harisnya számára szerelem volt első látásra.
    De a legnagyobb Virivee rajongó alighanem Ellis Belgiumból, aki jelenleg a teljes Virivee kollekciót birtokolja! Igazi törzsvásárló, aki különösen kedves szívünknek; nem csak azért, mert az új darabok megjelenése után szinte azonnal meg is rendeli őket, hanem ezért is, mert mindig őszintén el is mondja a véleményét róluk. Ellis nem csak egy vásárló, hanem már-már teszt-alany is: nagyon sokat számít nekünk a visszajelzése, így olykor csomagolok a megrendelése mellé ajándékba egy-egy olyan dizájner harisnyát, amit a boltban még nem is lehet kapni…

  3. A férfiak

    Bizony, a szexi harisnyák egy részét az erősebb nem tagjai vásárolják!
    Láttál már férfiakat fehérneműboltban ácsorogni a melltartók előtt, ahogy a méretet próbálják belőni?
    Akkor nyilván megérted, miért rajong sokuk a Virivee harisnyákért: elég a hölgy magasságát tudni és azt, hogy körülbelül hány kiló és már rendelhetik is az ajándékot, aminek garantáltan örül kedvesük!
    Érdekes, hogy míg a nemzetközi vásárlók közül nagyjából minden 10. férfi, a magyar piacon nagyobb a pasik aránya, mint a nőké. Úgy látszik, a magyar férfiak jobban szeretik kedvesüket kényeztetni… 😉
    De nem minden férfi vásárolja kedvesének; egyszer az Egyesült Államokból érkezett rendelés egy nagy méretű, sárga-piros átmenetes harisnyára.
    Mint kiderült, egy transzvesztita vásárolta magának.
    Sajnos képet nem küldött, pedig szívesen megnéztük volna benne!

„Egyedi harisnyákhoz egyedi értékesítés dukál” – lehetne mondani a Virivee üzleti modelljéről, hiszen a legtöbb magyar céggel ellentétben mi nem kis hazánk után léptünk ki a világpiacra, hanem eleve nemzetközi vizeken kezdtük és csak a közelmúltban nyílt meg a magyar webshop (és hamarosan az igazi, offline bolt).

Néha úgy érezzük, már mindent láttunk; vannak, akik tudják, mit akarnak és vannak, akiknek segíteni kell. Vannak, akik már ismerik a Virivee-t és vannak, akik csak meglátják valakin és úgy keresnek rá. Vannak, akik megvárják a postai kézbesítést és akadnak, akiknek azonnal kell, a drágább futárszolgálattal.
Megoldottunk már számtalan nehézséget: postán elvesző csomagokat, bonyolult kézbesítési megoldásokat, szőröző vámügyintézőket, sőt, 2 éve Sandy hurrikánnal is összeakasztottuk a bajszunkat, amikor az összes USA-beli csomagunk heteket késett! Az amerikai posta becsületére legyen mondva, hogy később az összes designer harisnya épségben megérkezett.
Most már felkészültek, tapasztaltak vagyunk, semmivel nem lehet minket meglepni.
Vagy mégis?

Szeptemberben nyitott a magyar webshop és hamarosan megnyitjuk az offline boltot is; kíváncsian várjuk az itthoni tapasztalatokat…